OFFTOPIC Re: ZABAVA: trocha legrace neuskodi

Radovan Garabik garabik na atlas03.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Prosinec 23 00:24:44 CET 1999

Karel Zak - Zakkr <zakkr na zf.jcu.cz> wrote:

 : On 20 Dec 1999, Alexandr Malusek wrote:
 :>
 :> Ja bych spis rekl, ze pouziva paralelismus - pred Vanoci se nekde
 :> masivne odforkuje a roznasku pak provede najednou. Akorat nevim,
 :> jestli ti dcerinni Santa Clausove zanikaji samovolne, nebo jestli je
 :> po Vanocich nekdo zabiji.
 :>

 : Presne tak. Jen upresnim - dcerinni Santa C. nesmi prezit do noveho roku,
 : takze killovani se provadi nejpozdeji do 31.12. Existuje na to standardni
 : prikaz sc_kill (v Debianu je v package sc_kill_12.31-3.deb, v RH nevim).

bude treba poslat debianu bug report - meno balicka s podciarkovnikom (_)
odporuje policy:

2.3.1. The package name

     Every package must have a name that's unique within the Debian
     archive.

     Package names may only consist of lower case letters, digits (0-9),
     plus (+) or minus (-) signs, and periods (.).

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |