DMA rezim u IBM DJNA-371350

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 23 17:52:32 CET 1999

On 12/23/99 16:50, Petr Soucek wrote:

> Ne, spravne je UDMA mode 2, UDMA mode 4 je prave ATA/66.

Tak to nechapu. DMA uz zapnout jde, rychlost se radove zvetsila,
vsechno, zda se, dela to, co ma a presto je to blbe? Nebo mi zkratka
hdparm lze?

> Opravdu, zkuste ten ibmata66, mozna dosahnete jeste lepsich vysledku,
> mozna ne, ale nic zkazit nemuzete.

Ja se tomu nebranim, jenom nemam ten server u sebe a tak jsem zkousel
vsechno, co by mi usetrilo cestu a hlavne rebootovani do DOSu. Nekdy
mezi svatky to asi zkusim.

> Ja na desce s PIIX4 a diskem IBM-DPTA-353750 dosahuji asi 19.5 MB/s, s
> diskem IBM-DJNA-352500 asi 15 MB/s.

Tech 15 mega mi to ted dela priblizne take.

S pozdravem