DMA rezim u IBM DJNA-371350

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Prosinec 23 16:50:16 CET 1999

Michal Krause wrote:

> Mam PIIX4

Tak ten, jak uz jsem psal, ma podporu v poslednich kernelech 2.3.

> To riskovat nebudu, nevyznam se v tom. Takze pokud jsem to spravne
> pochopil, paklize nyni DMA zapnout jde a hdparm tvrdi, ze disk je v
> rezimu UDMA mode 4, je vsechno v poradku? Tedy ze radic je nastaven
> spravne?

Ne, spravne je UDMA mode 2, UDMA mode 4 je prave ATA/66.

Opravdu, zkuste ten ibmata66, mozna dosahnete jeste lepsich vysledku,
mozna ne, ale nic zkazit nemuzete.

Ja na desce s PIIX4 a diskem IBM-DPTA-353750 dosahuji asi 19.5 MB/s, s
diskem IBM-DJNA-352500 asi 15 MB/s.

Zdravi

Petr Soucek