help! Kppp + volny.cz

Lubomir Cevela lcevela na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 23 21:39:31 CET 1999

> Používám Kppp a poipojuji se na volny.cz, ale poipomíná to spíš házení
kostkou.
> Donedávna mi to fungovalo, jenže:
> 1) po cca 17-25 minutách mi to zatuhne.

> 2) Poipojuju se a v logu zase nic neni, jenom to píše, že po 0,4
minutes terminated.
> Když je to poprvé, tak to toeba napíše, že server neakceptoval moji
konfiguraci. Podruhé mi to napíše, že mám chybu autorizace. Dotoetice
zase nepíše nic, prosti jenom to spadne.

Mel jsem stejny problem na RH6.0Cz. Myslim, ze problem byl v nastaveni
pppd nebo v kppp. Pod RH6.1Cz z Computerpressu mi vse funguje O.K. Pro
pripojeni pouzivam Kppp nebo RH pppp dialer a modem mam Well 56
externi. Mouhu jen odkazat na clanek na www.root.cz , ktery vysel pod
nazvem RH6.1 - nekolik poznamek mirne pokrocileho uzivatele. Dalsi
pekny clanek jsem zahledl na Penguinu na tema "Jak se z Linuxu
pripojit k VOL".
Lubomir Cevela

Daląí informace o konferenci Linux