pridani modulu PHP do Apache

Úterý Prosinec 28 23:49:38 CET 1999

> Mam server na nemz bezel Apache (bez PHP). Chtel jsem na nem rozebehnout
> PHP, tak jsem jakozto zacatecnik pouzil nejjednoduzsi moznou metodu.
> Nainstaloval jsem PHP z RPMka, nakonfiguroval Apache a PHP opravdu
> fungovalo. Jenze problem nastal, kdyz jsem se pokusil v PHP
> spolupracovat s databazemi (konkretne jsem to zkousel s dbase a s
> Postgre sql). PHP mi stale hlasilo, ze nema nainstalovane knihovny s

Pokud pouzivate Apache z RPM, ktere jsou k dispozici pro RH6.1cz
(http://www.linux.cz/redhat-cz/), staci doinstalovat
ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/local/redhat-cz/6.1/RedHat/RPMS/php-pgsql-3.0.12-8cs.i386.rpm
a povolit prislusny modul v konfiguracnim souboru Apache (na dvou
mistech!). Samozrejme - pokud mate Apache kompilovaneho podobne, jako je
to udelano v teto distribuci, muzete si vyse zmineny "balicek" dovyrobit
sam pro "sveho Apache".

V kazdem pripade upgrade Apache s pomoci RPM by nemelo byt az tak tezke.
Konfiguracni soubory budou zalohovany a pomoci napr. programu:

diff stary.cfg novy.cfg

muzete prenest sve zmeny do noveho konfiguracniho souboru.

--
                        Milan Kerslager