DMA rezim u IBM DJNA-371350

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Prosinec 29 11:48:43 CET 1999

On Mon, Dec 27, 1999 at 12:07:35AM +0100, Petr Soucek wrote:
> Teprve ted jsem si vsimnul, ze ten piix.c je uz delsi dobu v
> Hedrickovych patchich na jadro 2.2. Jak ale funguje, nevim. Podarilo se
> mi ale zjistit zajimavou vec, s originalnim jadrem 2.2.5-22 od Redhatu
> mam rychlost na PIIX3 13.8 MB/s, s jakymkoliv jadrem 2.2.14pre s
> Hedrickovymi patchi i bez nich jen 9.4 MB/s. Zcela opakovane
> reprodukovatelne. Tak ted nevim, jestli je to verzi jadra nebo nejakymi
> upravami u RedHatu.

  zkontrolujte, jestli mate pri prekladu jadra nastaveno implicitni pouziti
  DMA hned pri bootovani a zbytek dozente hdparmem. Ja jsem vyhnal disk
  z 8 na 12 MB/s...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."