DMA rezim u IBM DJNA-371350

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Prosinec 29 12:02:33 CET 1999

On Tue, Dec 28, 1999 at 08:32:04PM +0100, Petr Soucek wrote:

> No, prave jadra RedHatu (6.0, 6.1) defaultne DMA zakazuji, nahodim ho az
> dodatecne pomoci hdparm -d1 /dev/hda a mam tech 13.8 MB/s.
>
> Budu jeste muset trochu zaexperimentovat.

  :-) ani moc nemusite - jadro si prelozte s DMA pri bootovani a hdparm
  muzete nechat v nejakem rc.local a melo
  by to byt nejrychlejsi...

   CONFIG_BLK_DEV_IDEDMA_PCI=y
   CONFIG_IDEDMA_AUTO=y

   hdparm -u 1 -c 1 -d 1 -m 16 /dev/hd...

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."