Virtualni domeny

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Prosinec 29 10:51:28 CET 1999

Ondrej Foukal <foukal na bvnet.cz> wrote:
> proc se mi nedorucuje posta pro virtualni domeny i kdyz jsou uvedeny ve
> virtusertable ?
> ( SYSERR - MX records points back to mbox.bvnet.cz, Local configuration
> error ).

   Autori sendmailu jsou... hmm lehce zaostali. Vypustte ze sveho .mc
souboru radek FEATURE(virtusertable ... a pridejte na konec

LOCAL_CONFIG
Kvirtuser hash -o /etc/mail/virtusertable

LOCAL_RULE_0
pricemz tady bude kus souboru m4/proto.m4 zacinajici

# handle virtual users
R$+ < @ $=w . > atd - ale v tomto radku bude nahrazeno $=w za $*:
R$+ < @ $* . >  atd

atd. az po

tu carku na konci posledniho radku musite smazat (a musite zachovat
tabelatory)! Pak z toho vytvorte .cf soubor. Jinak musite pouzit
FEATURE(`use_cw_file'), napsat potrebne domeny do /etc/sendmail.cw a
restartovat sendmail (jako kdyz ve std pascalu jsou navesti cislovana
a jeste se musi predem deklarovat, aby je lidi nepouzivali).

                                                     S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229