ipop3d problem (was Re: IPOP3D - existuje konference v cestine?)

Vladimir Fux fux na infoline.cz
Středa Prosinec 29 13:04:12 CET 1999

> To neni problem v DNS. To je problem v autorizaci. Nemate
> aktivovany nejaky NIS nebo neco takoveho?

Ne NIS nepouzivame. Na tom stroji ma kazdy user vlastni
ucet a je zaveden v /etc/passwd.

Zda se ze problem byl skutecne v DNS

Strace mi vyhodilo:
read(2, "domain gate.infoline.cz\n;search "..., 4096) = 181
read(2, "order hosts,bind\nmulti on\n", 4096) = 26
open("/etc/hosts", O_RDONLY)            = 2

No, a v /etc/hosts byl preklep  : o)

Jinak moc diky, ze jste mne naucili pouzivat strace, povazuju
to za sqjelej darek k vanocum      : o)  Holt mam tu nevyhodu,
ze mimo vas nemam s kym o linuxu diskutovat.

Vladimir