DMA rezim u IBM DJNA-371350

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Prosinec 29 13:49:46 CET 1999

On Wed, Dec 29, 1999 at 12:47:12PM +0100, Michal Krause wrote:

> Je nejaky rozdil mezi tom, dkyz DMA zapne jadro nebo hdparm? Proc je ve
> volani hdparmu i -d1, kdyz by to melo byt zapnute jadrem?

  No jo, ja to mam ve skriptu z drivejska, kdyz jsem experimentoval,
  takze mi tam -d 1 zustalo. Melo by to byt stejne, pokud po nabootovani
  Vam hdparm -d /dev/hd... ohlasi, ze je DMA zapnuto (tak si vlastne
  overite, ze ho kernel zapina). Vecer to vyzkousim, ale melo by to byt
  stejne...

    zdravi

      Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."