pridani modulu PHP do Apache

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Středa Prosinec 29 00:37:11 CET 1999

Jirka Mare pise:
> Chtel bych se ale zeptat, zda neexistuje nejaka jednoduzsi cesta, nez
> odinstalovavat jiz nainstalovany Apache a znovu jej instalovat. Nelze
> zkompilovat samostatne pouze PHP s podporou funkci pro praci s
> databazemi a to nejak dodat do jiz existujiciho Apache?
> A nebo jeste jednoduseji, nelze nejak dohrat do jiz nainstalovaneho PHP
> pouze podporu databazi?

Nevim jak v RPM, ale kdyz jsem instaloval PHP3 na Debian, mel jsem podobny
problem - resenim bylo odkomentovat nasledujici featuru v /etc/php3.ini:

   ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
   ; Dynamic Extensions ;
   ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
   ; if you wish to have an extension loaded automaticly, use the
   ; following syntax:  extension=modulename.extension
   ; for example, on windows,
   ; extension=msql.dll
   ; or under UNIX,

   extension=mysql.so