pridani modulu PHP do Apache

Patrick Spousta spousta na pvt.net
Čtvrtek Prosinec 30 09:05:20 CET 1999

David Kuzela wrote:

> Nevim jak v RPM, ale kdyz jsem instaloval PHP3 na Debian, mel jsem podobny
> problem - resenim bylo odkomentovat nasledujici featuru v /etc/php3.ini:
>
>    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
>    ; Dynamic Extensions ;
>    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
>    ; if you wish to have an extension loaded automaticly, use the
>    ; following syntax:  extension=modulename.extension
>    ; for example, on windows,
>    ; extension=msql.dll
>    ; or under UNIX,
>
>    extension=mysql.so

Taky jsem na to ^^^^^^^^ narazil. Je to napsano nekde v dokumentaci, ze
je treba to tam ptidat rucne. Ja si nainstaloval i moduly gd, snmp a xml
a divil se, ze mi nejeli, az po pridani dalsich radku

extension=snmp.so atd. a restartu apache se to rozjelo.

Skoda jen, ze pri instalaci deb balicku v Debianu nikde nevyskoci
hlaska, ktera by na to uzivate implicitne upozornila, ze si to tam musi
nastavit rucne.

Cau PAT