Problem s instalaci RedHat 6.0 CZ

Petr Soucek petr na ryston.cz
Středa Prosinec 29 22:53:46 CET 1999

vladimir.horacek na post.cz wrote:

> mam instalacni CD RedHatu CZ 6.0 (posledni zaznam v changelog.i386-cz je ze St cen  9 01:52:45 CEST 1999). Zkousel jsem to nainstalovat na 486DX/120 s 8MB pameti

No, 8 MB je malo. RHL 6.1 a tusim i ta 6.0 ma uvadene minimum 16 MB. Na
8 MB uz i 5.2 nesla naislalovat z ftp, jen z CDROMu.

Nebyla by nejaka sance alespon na instalaci tam nejakou pamet pridat? On
si totiz pri instalaci vytvari (2 MB?) ramdisk, a to uz z te pameti
opravdu moc nezbude.

Velmi orezany redhat 6.0 se mi podarilo rozbehnout i na pocitaci 486SX s
4 MB RAM, a to jeste bez disku, jen na nfs, a bez swapu, ale na vaznou
praci to nebylo.

Zdravi

Petr Soucek