nelze najit latex.fmt (slink)

Vilem VYCHODIL vychodiv na alpha.inf.upol.cz
Čtvrtek Prosinec 30 01:44:32 CET 1999

	Zdravím,

	onehdy jsem instalovat slinka + LaTeX (en) a stala se mi chyba,
se kterou jsem se doposud nesetkal a nevím, co s tím. Při pokusu o překlad
,,latex blah.tex'' se napíše, že leze najít latex.fmt. Přitom soubor
existuje. Když použiju ,,fmtutil --missing'', tak mi skončí s hláškou:

	fmtutil: tex -ini -progname=latex latex.ini' failed.

	Což taky nechápu, protože, když spustím tex -ini ... ručně,
tak se žádná chybová hláška neukazuje, je sice pravda, že echo $? ukazuje 1,
ale i tak je to divné. TeX jsem v Debianu instaloval nejmíň desetkrát
a nikdy se mi to nestalo. Už nevím, kudy kam, nemůžete mě někdo nasměrovat?

--
	Předem díky za odpověď,
							Vilém Vychodil