Samba a Browse List

Václav Sigmund preklady na seznam.cz
Středa Prosinec 29 23:45:46 CET 1999

Mam problem se sambou, nad kterym medituju uz asi mesic a nemuzu mu prijit
na
kloub.
Mam pusteny samba server a na druhem pocitaci mam pusteno W98.

Pokud provedu restart windows 98, tak se mi normalne zobrazi \\server
 pusteny samba server) ve slozce "Okolni pocitace", nicmene pokud tuto
slozku zavru, nebo ji otevru az nekdy pozdeji behem pouzivani W98 (staci tak
1 - 2 min.), tak uz server nenajdu, nicmene pokud zadam jeho nazev ve tvaru
\\server, tak se mi vsechny shares, ktere jsou tam pristupne, zobrazi.
Nicmene ve slozce "Okolni pocitace" se jiz nikdy neobjevi. Ackoliv to jinak
funguje bez problemu, chtel bych, aby to bylo videt.

Jak presne si tuhle vec Windows zaopatruji, to nevim a zdrojaky samby se mi
lustit nechce.

Prosim, vite nekdo jak na to??

Predem diky.

Moje nastaveni [global] je nasledujici

   workgroup = grupa
   guest account = nobody
   keep alive = 0
   os level = 2 0
   security = user
   server string = server
   socket options = TCP_NODELAY
   map to guest = Bad User
   interfaces = 192.168.33.93/255.255.255.0
   wins support = yes

--

Diky moc.
Václav Sigmund