glib a gtk+

Milan Pikula - WWW www na banan.napri.sk
Čtvrtek Prosinec 30 13:45:21 CET 1999

On Wed, 29 Dec 1999, Pavel Kraus wrote:

W>Zdar, tak po nejake dobe vicemene opakuji svuj dotaz.
W>
W>Mam Slackware 7.0. Instalace glib-1.2.6 probehla bez problemu. Ale pri snaze
W>o gtk+-1.2.6 mi configure nahlasi, ze nemuze najit glib 1.2.4 nebo vyssi.
W>ldconfig samozrejme probehl, knihovny tam jsou. Jediny mozny problem, na
W>ktery jsem narazil, je, ze program testglib hlasi

Ahoj,

tiez som mal problem pri instalacii GTK, problem bol v tom ze nejaky soft,
ktory instaluje glib do /usr/local/bin, pravdepodobne prave testglib, je
v slacku aj defaultne, v /usr/X11R6/bin, co je v standardnych cestach skor.
Ten treba zmazat. Neviem ci slo presne o testglib, s gtk sa velmi nehram..

Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk