glib a gtk+

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Středa Prosinec 29 13:00:10 CET 1999

Zdar, tak po nejake dobe vicemene opakuji svuj dotaz.

Mam Slackware 7.0. Instalace glib-1.2.6 probehla bez problemu. Ale pri snaze
o gtk+-1.2.6 mi configure nahlasi, ze nemuze najit glib 1.2.4 nebo vyssi.
ldconfig samozrejme probehl, knihovny tam jsou. Jediny mozny problem, na
ktery jsem narazil, je, ze program testglib hlasi

=====
g_log tests:
** WARNING **: harmless warning with parameters: 42 Boo 0x3039

GLib-CRITICAL **: file gmessages.c: line 645 (g_print): assertion `format !=
NULL' failed.
=====

Jenomze to zase nechapu. Nevi nekdo, v cem by mohl byt problem?

Diky.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz