Gnome na RH6.1cz

AdaMcPetr petr.adamek na antek.cz
Čtvrtek Prosinec 30 15:02:05 CET 1999

Dobry den,
	jsem totalni linuxovy zelenac, nainstaloval jsem si z RH6.1cz
custom instalaci linuxu s gnome, mym cilem je mit anglicky
hovorici aplikace (nemam moc rad ceske lokalizace) s moznosti
psat a tisknout cestinu. Prvni co mne zarazilo je ze po spusteni Xu
hlasi gnome (nebo kdo???) hlasky:
			 Warning
			panel <nebo> gnome-help-browser <nebo> gdm
			No response to the SaveYourself command.
			The program can be stoped, slow or broken.
			You may wait for it to respond or remove it.
Tyhle hlasky pricitam tomu, ze to bezi na pomale masine (486/33
32MB, ja vim ze je to na gnome dost malo, ale ja to mam spise na
odzkouseni nez na opravdovou praci) a nejaky timeout je prilis
kratky. Muzete mi nekdo poradit jestli se da nekde nastavit?

Druhy problem je ze jsem pri snaze nastavit si ceskou klavesnici,
hral jsem si s xkbsel, asi neco rozhodil, nebot nyni mi gnome po
startu zacne zobrazovat ikony (zobrazi bile obrysy), problikne okno
gnome midnight commanderu a ikony zase zmizi, to se opakuje ad
absurdum (dokud neshodim Xka). Chapu to tak, ze se nekdo snazi
aby neco (obrazovac ikon?? a gnome MC) bezelo, ale ono spadne,
a proto je to znovu nastartovano. Jak mam zjistit proc to spadne?

Diky AdaMcPetr
AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http:/www.antek.cz