Xwindows a prepinani rezimu

AdaMcPetr petr.adamek na antek.cz
Čtvrtek Prosinec 30 16:21:16 CET 1999

> Zdravim vsechny pritomne.
>
> Dnes jsem si nainstaloval Linux RedHat 6.1 CZ, ktery distribuuje spolecnost
> ComputerPress. Po spusteni systemu Xwindows prikazem startx se mi spusti
> GNOME, ale pouze v rozliseni 640x480. Toto rozliseni nelze zmenit
> (Ctrl+Alt+Plus/Minus), prestoze jsem pri instalaci nastavil vice rezimu. Kde
> muze byt problem?
>
> Predem vsem diky za napady.
>
> --
> J. Fikker

Podobny problem jsem nedavno resil.
Zkuste se podivat do /etc/X11/XF86Config do sekce "Monitor" a to
na HorizSync a VertRefresh hodnoty, zda se mi ze xserver pri
startu vyhodi vsechny mody (v tomto souboru jako Mode nedo
Modeline), ktere neodpovidaji temto hodnotam, takze ackoliv jsou v
konfiguraci uvedeny v sekci "Screen" v Subsection "Display" (tady
budou asi ty rezimy vybrane pri pri instalaci) pouziji se pouze ty
nevyhozene (ve vasem pripade jen 640x480)

AdaMcPetr
AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http:/www.antek.cz