UMAX Astra 610S

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 30 22:31:00 CET 1999

Dobrý den

     Vlastním scanner $SUBJ připojitelný přes SCSI. Se scanerem je
dodáván jakýsi SCSI řadič (podle mne to je pseudořadič) pro ISA
sběrnici. Výrobce ho označuje jako UDS-IS11 a na jeho chipu je napsáno
DTCT-436P. Je možné, že by něco takového chodilo pod Linuxem?
     Karta vlastně v počítači "neexistuje" ani pod Windows 95, není
vidět v seznamu zařízení, jak je na tom s IO a IRQ, těžko říci, jenom
se  ze system.ini loaduje nějaký záhadný driver UMAXIS11.386. Je to
prostě podivný kousek hardware.
     Pokud by tento řadič nebylo možné rozchodit pod Linuxem (což asi
nebude), věděl by někdo o nějakém levném a solidním SCSI řadiči pro PCI,
který funguje pod Linuxem a je k sehnání v ČR?
     Zajímalo by mě, jaký software je dostupný pro scannovámí pod
Linuxem a zda moji Astru půjde zprovoznit.

                                                       Jirka

--

[ moje signatura / my signature]

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)
student of University of West Bohemia in Pilsen (mechanical engineering)
[ geographical note: City of Pilsen is in Czech Republic ]
zajmy / interests:   Linux, Delphi, Samba