3C509B a PnP

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Pátek Prosinec 31 02:36:25 CET 1999

Děkuji pánům Bittovi a Cechovi za odpověď.

No, já to mám tak nastavené (bez PnP) už dlouho a chodí to. Jenže mám na té
mašině také W95. Pokud je síťovka v ne-PnP režimu, W95 se tváří, že nemá
žádné IRQ (v PnP se to chová normálně). IRQ, které používá přiřadí tzv.
"Neznámému zařízení". Ono to chodí bez problémů, ale vypadá to ošklivě, tak
jsem si říkal, zda by se to nedalo zkonfigurovat celé nějak korektněji pro
oba systémy. Doufal jsem, že to nastavím jako PnP, což Windows chutná a na
Linuxu to nastavím pomocí "isapnp".

Jirka

--

[ moje signatura / my signature]

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)
student of University of West Bohemia in Pilsen (mechanical engineering)
[ geographical note: City of Pilsen is in Czech Republic ]
zajmy / interests:   Linux, Delphi, Samba