3C509B a PnP

Čtvrtek Prosinec 30 23:53:06 CET 1999

=?iso-8859-2?Q?Ji=F8=ED=20Ml=EDka?= (Jiri Mlika) (jmlika na volny.cz) wrote:
: Dobrý den
:
: Snažil jsem se síťovce s čipem 3C509B vnutit jinou IO adresu a IRQ
: pomocí "isapnp". Nepodařilo se. Sťovka je samozřejmě na ISA sběrnici a
: byla konfigurační utilitou od výrobce nastavena do PnP režimu. Přiznávám
: z "man isapnp.conf" nejsem moc moudrý a z Plug-and-Play-HOWTO také ne.

Pokud sverepe netrvate na tom PnP, vezmete proste tu konfiguracni utilitu,
PnP vypnete a natvrdo nastavte pozadovane hodnoty. Ja to tak u techto
karet delam vzdy, s PnP uz jsem u nich mel take problemy, a to si
s isapnp.conf celkem rozumim.

Leos Bitto