Smazeni CD pro W95 s cestinou v nazvech souboru (reseni(?))

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Únor 1 13:22:24 CET 1999

> Preji pekny den,
>
> Tu i tam se v teto konferenci objevi dotaz, kterak paliti CD takovym
> zpusobem, aby byla pod Windozema spravne viditelna cestina v nazvech
> souboru. Odpovedi budto nejsou, a nebo je receno, ze by to nemel byt
> problem - staci pouzit Joliet format. Asi to nikdo z odpovidajicich
> nezkousel ;-)
Já to zkoušel a opravdu to nefungovalo.

> Stacilo by to. Lec dosud jsem se nesetkal se softem, ktery ho vytvari
> dobre. Tedy nasel jsem akorat mkisofs, a ten nezaperlil... Jeho
> zvlastnosti je totiz to, ze veskere znaky od 0x80 nahoru nahrazuje
> podtrzitkem.
>
> Puvodne jsem si myslel, ze cestinu vypalenou mam, a tupe Windoze ji
> nechapou (krome Jolietu jsem pouzil Rock Ridge, takze to bylo pod
> Linuxem bez problemu). Potom jsem zkusil cisty Joliet a ejhle!
Přesně tak!

> [...]
> a byla to hned prvni funkce...
>
> Nasledujici patch je tak mrnavy, ze jsem si ho dovolil prilozit.
> Je to ovsem dosti jednoucelove reseni, ktere mlcky predpoklada, ze
> nazvy souboru mame v iso-8859-2. Ale cestinu to smazi ;-)
>
> Abych nezapomnel: ten patch nalezi k mkisofs ver. 1.12b4, ktery je
> v distribucich novejsich versi cdrecord.
>
> Zdravim
> Slimag
>
> PS: pokud existuje nejaky soft, ktery tuto zalezitost uspokojive resi,
>     byl bych velmi vdecen, kdyby mne nekdo s odborniku na nej upozornil.
Možná jste ho právě vytvořil. Nešlo by tuto opravu dotáhnout tak, aby se
objevila v příštích verzích mkisofs, případně mkhybrid?

Diky

Pavel

E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
Date: 01-Feb-99