Smazeni CD pro W95 s cestinou v nazvech souboru (reseni(?))

Miroslav Janis slimag na zamberk.alberon.cz
Pondělí Únor 1 19:46:42 CET 1999

Pavel Lisy wrote:

> Možná jste ho právě vytvořil. Nešlo by tuto opravu dotáhnout tak, aby se
> objevila v příštích verzích mkisofs, případně mkhybrid?

Mno, ten mkhybrid to neumi? Ja se obavam, ze to, co jsem "vytvoril" je
jen
takove udelatko a navic funguje jen s iso-8859-2. Takze kdybych to chtel
prosadit do standardni distribuce mkisofs, musel bych vytvori
prekodovani
pro vsechny (nebo alespon vetsinu) typy kodovani iso. Na to bohuzel neni
cas :( Snad nekdy v pristi petiletce.

Ale jak rikam, stale je mi divne, ze by neexistoval takovyto softik jiz
funkcni...

Zdravim
Slimag