SAMBA linux neni v Netw. neighborhoods

Nesvacil Jiri nesvacil.jiri na posys.cz
Pondělí Únor 1 18:40:23 CET 1999

>Zdravim,
>    mam SAMBU na linuxu a tento prirazen do NT domeny jak v smb.conf
>tak na PDC v server mangeru. Linux si bere hesla s PDC, vsechno funguje.
>Jenom se mi nezobrazuje v exploreru jako clen domeny v Network
Neighborhood.
>    Vam to funguje ?

Ja mam dokonce jenom zapsan v sambe stejny nazev workgroup jako nazev domeny
v NT a samba je zobrazena ve Win95 Explorer jako clen domeny.

Mam ale jiny problem, nedokazu sambu nastavit tak, aby zdroje samby byly
browsable pro neprihlaseneho uzivatele. Tzn. predpokladam, ze kdyz povolim
prihlaseni vsech jako nobody - odremuju radek s nobody v smb.cfg, tak
neznameho uzivatele prihlasi samba jako nobody a ukaze zdroje, jenze
neustale vyzaduje prihlaseni pro pristup k nejakemu zdroji IDC nebo tak
nejak.
 Nevite, kde muze byt chyba ?
- mam nastavit nejaka prava pro nobody ? (prihlaseni z console je funkcni
pro nobody bez hesla)
- mam znovu prelozit sambu ? (s jakym parametrem ?)
dekuji