SAMBA linux neni v Netw. neighborhoods

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 1 19:15:49 CET 1999

> Mam ale jiny problem, nedokazu sambu nastavit tak, aby zdroje samby byly
> browsable pro neprihlaseneho uzivatele. Tzn. predpokladam, ze kdyz povolim
> prihlaseni vsech jako nobody - odremuju radek s nobody v smb.cfg, tak
> neznameho uzivatele prihlasi samba jako nobody a ukaze zdroje, jenze
> neustale vyzaduje prihlaseni pro pristup k nejakemu zdroji IDC nebo tak
> nejak.
>  Nevite, kde muze byt chyba ?
> - mam nastavit nejaka prava pro nobody ? (prihlaseni z console je funkcni
> pro nobody bez hesla)
> [...]

Ano, je tam potreba zadat -DGUEST_SES_SETUP=1, nebo tak nejak podobne,
najde se to nekde v dokumentaci. Ja jsem bohuzel upgradnul blbe na 2.0.0,
takze jsem si smazal Makefile kde jsem to mel. Ted presny nazev nevin a
nemam cas to hledat.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.