Apache - virtualhost

Michal Jursa merlin na capa.cz
Úterý Únor 2 11:49:59 CET 1999

>Nesetkal jste se nahodou nekdo s tim, ze Apache 1.3.x obcas spatne
rozpoznava
>non-ip virtualy? Me se to obcas stane a nevim co s tim...
>
>Michal Krause                                                       /\

Uprimne receno setkal a myslim, ze chyba byla tradicne mezi klavesnici a
zidli, protoze u nekterych virtualu jsem definoval
<VirtualHost jmeno.domeny.cz>
a nekde
<VirtualHost 123.123.123.123>

A ono to pro apache neni jedno a totez. On sice pokud je v
poradku DNS si to IP dohleda, ale pokud se to micha, tak v
tom ma zmatek.
Michal Jursa - CAPA Production
web design, web hosting, aplikace na klic
merlin na capa.cz