Apache - virtualhost

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Únor 2 12:07:50 CET 1999

Dne 2. 2. 1999 Michal Jursa napsal:

> rozpoznava
>
> Uprimne receno setkal a myslim, ze chyba byla tradicne mezi klavesnici a
> zidli, protoze u nekterych virtualu jsem definoval
> <VirtualHost jmeno.domeny.cz>
> a nekde
> <VirtualHost 123.123.123.123>
>
> A ono to pro apache neni jedno a totez. On sice pokud je v
> poradku DNS si to IP dohleda, ale pokud se to micha, tak v
> tom ma zmatek.

Vim. Mel jsem tam vsude jmena a nefungovalo to. Pak jsem si poradne
precetl manual, zjistil, ze tam maji byt IP adresy. Tak jsem to opravil,
nicmene problem pretrvava :(

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz