xntp client for Win

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Úterý Únor 2 13:45:18 CET 1999

    Dik vsem za rady, nejake programy jsem nasel, trochu je vyskousim.

Jeste bych potreboval poradit, podle jakych xntp serveru je v nasich
koncinach nejlepe si seridit hodinky.

Pred casem pred casem jsem si poridil prijimac casovych znacek DCF pro
pripojeni na paralelni port. neni na nem nic, jen na zadni strane je oznaceni
PCF. Na predni strane ma okenko jak digitalky a zobrazuje datum a cas (uz ne
den v tydnu) prodaval to asi Conrad. Je k tomo disketa s programem pod DOS a
mozna i Win ale ja zkousel jen DOS. Funguje. No a ted bych ho rad pouzil pod
Linuxem a nevim jak. Nemate s timto typem nejake zkusenosti?

> Zdravim, pokial na Linuxe bezi samba, tak by na Win malo ist

> c:\> net time \\linux /set /yes

dik za nakopnuti, opravdu mi na tom linuxu bezi samba, neb obsluhuje asi 20
PC s Win95 a WinNT.

--
Radek Hnilica <radek.hnilica na usa.net>