xntp client for Win

Petr Soucek petr na ryston.cz
Úterý Únor 2 14:16:44 CET 1999

Radek Hnilica wrote:

>     Dik vsem za rady, nejake programy jsem nasel, trochu je vyskousim.
>
> Jeste bych potreboval poradit, podle jakych xntp serveru je v nasich
> koncinach nejlepe si seridit hodinky.

Vetsina nasich provideru ma ntp servery s urovni stratum 2, v hlavicce
Vasho mailu vidim Cesnet, takze tam to mohou byt treba routery rab nebo
rac, nebo na TEN-155 bezi stratum 1 ntp server na testbox.ten34.ces.net,
je rizeny GPS a je soucasti projektu RIPE, bohuzel ale obcas nefunguje.

Sezam ntp serveru je i na adrese:
http://www.eecis.udel.edu/~mills/ntp/servers.htm

> Pred casem pred casem jsem si poridil prijimac casovych znacek DCF pro
> pripojeni na paralelni port. neni na nem nic, jen na zadni strane je oznaceni
> PCF. Na predni strane ma okenko jak digitalky a zobrazuje datum a cas (uz ne
> den v tydnu) prodaval to asi Conrad. Je k tomo disketa s programem pod DOS a
> mozna i Win ale ja zkousel jen DOS. Funguje. No a ted bych ho rad pouzil pod
> Linuxem a nevim jak. Nemate s timto typem nejake zkusenosti?

Ke xntpd jde pripojit "Conrad DCF receiver", ovsem je k nemu potreba
nejaky prevodnik. Nevim take, jestli se to tyka prave tohoto prijimace.
V kazdem pripade umi xntpd prijimat amplitudove modulovane znacky (tj
100 nebo 200ms), ten format se jmenuje RAWDCF.

Pozor, xntpd, tak jak je zabalene v .i386.rpm podporu pro RAWDCF nema,
je treba ho znovu prelozit s --enable-RAWDCF.

Jinak je temhle problemum urcena konference comp.protocols.time.ntp, na
Conrada uz se nekdo ptal, ale odpoved nedostal.

Zdravi

Petr Soucek