Smazeni CD pro W95 s cestinou v nazvech souboru (reseni(?))

L. Z. J. elzetje na email.cz
Úterý Únor 2 18:09:42 CET 1999

Zdravim
> Nasledujici patch je tak mrnavy, ze jsem si ho dovolil prilozit.
> Je to ovsem dosti jednoucelove reseni, ktere mlcky predpoklada, ze
> nazvy souboru mame v iso-8859-2. Ale cestinu to smazi ;-)

A mate uz vyzkouseno, ze takove CD jde pod Windows (konkretne 95/98)
precist?
Ja jsem jen jednou pri vypalovani (pod Win, nevim uz jaky soft asi EasyCD
Pro) zapomnel diakritiku v jmene adresare. Pod W95/98 ted vidim hacky
vydeleny mezi pismenama, ale adresar neotevru. Pod NT, OS/2, Linux sice
vidim podrtzitkamisto hacku, ale adresar funguje normalne.
Pokud by vas skutecne fungoval, asi by prekonal i lecjaky program pro Win.
					L.Z.J.