Smazeni CD pro W95 s cestinou v nazvech souboru (reseni(?))

Slavek Janis slimag na brajan.cz
Úterý Únor 2 22:21:35 CET 1999

"L. Z. J." wrote:

> A mate uz vyzkouseno, ze takove CD jde pod Windows (konkretne 95/98)
> precist?

Ano ;-) Mam to vyzkouseno... Jinak bych s tim vubec nevylezal...
Vzhledem k tomu, Joliet je IMHO vyplod Microsoftu, tak by mne dost
prekvapilo, kdyby to pod jejich "OS" nefungovalo.

Problem bude asi v tom, ze vetsina programu na hacko/carkovany pismana
kaslou. Nektere je jednoduse nahrazuji podtrzitkama ;)

> Ja jsem jen jednou pri vypalovani (pod Win, nevim uz jaky soft asi EasyCD
> Pro) zapomnel diakritiku v jmene adresare. Pod W95/98 ted vidim hacky
> vydeleny mezi pismenama, ale adresar neotevru. Pod NT, OS/2, Linux sice
> vidim podrtzitkamisto hacku, ale adresar funguje normalne.
> Pokud by vas skutecne fungoval, asi by prekonal i lecjaky program pro Win.

Konecne to muzete preci vyzkouset. Tech 35Kc (nebo kolik) neni tak
mnoho.
Ale zadnou zaruku neposkytuji ;) MNE to chodi a CDcka s cestinou
skutecne
palim.

Zdravim
Slimag