xntp client for Win

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Středa Únor 3 08:31:13 CET 1999

    Dobry den,

Tom Mazouch wrote:

> S timhle zrovna ne (ac jsem na nej kdysi v Conradim katalogu zalibne
> hledel). Nedavno jsem rozchazel "malou cernou krabicku" (takovy maly
> hodiny - modul na zacvaknuti do panelu...tusim taky od Conrada). Povedlo

Myslite to co myslim ja. Maly cerny hranolek, v zadu je videt feritovou ticinku
anteny, zobrazuje pouze hodiny a stav signalu (nema datum ani den v tydnu) A nema
vyvedeny vubec zadny signal. Napajeni neajkou knoflikovou baterii.

> se, napsal jsem o tom i kratsi pokec. Jde v podstate o pritazeni
> demodulovanyho signalu na port. Xntpd3-5.93 (tusim...) tomu rozumi a je
> ochoten s tim spolupracovat, i napajeni po portu doda (po chvilce
> premlouvani :-).
> Pokud by byl zajem, hodim ten popis na FTP, je to vcetne popisu
> rozchozeni pod Linuxem.
>   Tom

Jestli je to ono, tak bych za ten popis byl velmi povdecen. Nevite kde se jeste ty
hodiny daji koupit. Ja jsem je koupil v loni Holicich. Poridil jsem tehdy naramkove
hodinky, hodiny do panelu a hodiny na paralelni port vsechno rizeno DCF :-).--
Radek Hnilica <radek.hnilica na usa.net>