xntp client for Win

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Únor 2 14:47:37 CET 1999

Radek Hnilica wrote:

> Pred casem pred casem jsem si poridil prijimac casovych znacek DCF pro
> pripojeni na paralelni port. neni na nem nic, jen na zadni strane je oznaceni
> PCF. Na predni strane ma okenko jak digitalky a zobrazuje datum a cas (uz ne
> den v tydnu) prodaval to asi Conrad. Je k tomo disketa s programem pod DOS a
> mozna i Win ale ja zkousel jen DOS. Funguje. No a ted bych ho rad pouzil pod
> Linuxem a nevim jak. Nemate s timto typem nejake zkusenosti?

S timhle zrovna ne (ac jsem na nej kdysi v Conradim katalogu zalibne
hledel). Nedavno jsem rozchazel "malou cernou krabicku" (takovy maly
hodiny - modul na zacvaknuti do panelu...tusim taky od Conrada). Povedlo
se, napsal jsem o tom i kratsi pokec. Jde v podstate o pritazeni
demodulovanyho signalu na port. Xntpd3-5.93 (tusim...) tomu rozumi a je
ochoten s tim spolupracovat, i napajeni po portu doda (po chvilce
premlouvani :-).
Pokud by byl zajem, hodim ten popis na FTP, je to vcetne popisu
rozchozeni pod Linuxem.
  Tom