Routed problem

Středa Únor 3 08:58:41 CET 1999

Dna St, 03 feb 1999 ste napisali:

>A naco tam pchas routed ? ten pokial viem bezi na niecom zakernom co si
>hovori RIP. A pokial nejaky dobrak ti do siete zacne posielat tiez dajake
>"blbe" ripy, tak ti rozhasi celu siet. Ked mas v kerneli podporu pre
mno, routed nebezi pod RIP, on poskytuje svoje routovacie tabulky
pomocou protokolu RIP;) a preco to potrebujem? Pretoze nase styri
podsiete su maskovanim "spojene" do jednej a ta siet ktoru potrebujem
routovat je dalsia C siet, ale mimo rozsah tych "nasich adries".

>routing, tak ti staci spravit routovaciu tabulku a vsetko slape a je
>pokoj.
ano, pochopitelne, ale to by router na druhej strane musel vediet ze
pakety na tu siet ma smerovat prave na tu adresu rozhrania, ktore je
pripojene do nasej siete, cize aj router na druhej strane by musel byt
nastaveny na staticke routovanie. Tak som sa to aj pokusal riesit, ale
akosi som neuspel, mozno by na tomto mieste stalo za to pohrat sa s
proxy ARP??

>Iba ak by si mal v zaujme ten RIP prevadzkovat a nieco nim
>sledovat. Ale ja osobne som sa s nim nijak nezaoberal.
kedze na "vyssom" routery bezi RIP, tak som dufal ze taketo riesenie
bude funkcne.. Ono v podstate aj je, ako som pisal, ale z neznamych
dovodov po urcitom case proste "zabudne" smerovat z jedneho sietoveho
rozhrania na druhe, a koniec.. Zeby to mohla byt aj chyba kernelu? V
tom Linux-routery je pouzity 2.0.36pre2

S pozdravom a zelanim prijemneho dna
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |