Routed problem

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Únor 3 10:59:30 CET 1999

Tibor Pittich wrote:

> mno, routed nebezi pod RIP, on poskytuje svoje routovacie tabulky
> pomocou protokolu RIP;) a preco to potrebujem? Pretoze nase styri
> podsiete su maskovanim "spojene" do jednej a ta siet ktoru potrebujem
> routovat je dalsia C siet, ale mimo rozsah tych "nasich adries".

Musím s politováním přiznat, že s RIPem jsem měl taky problémy.
Pak se to ale vyřešilo tak, že jsem naistaloval gated a ten
default route jsem nastavil jako static interface, jak je popsáno
v nějakém How-To na www.penguin.cz .
U toho routed stačilo dát jen nějaký kouzelný příznak, že ten interface
je passive - nebo vlastne, ze ta route cesta je passive a jelo to.
Doufám, že jsem to moc nezamlžil.

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno