IMAP pres SSH?

sturc na fzu.cz sturc na fzu.cz
Středa Únor 3 09:52:02 CET 1999

 Ahoj lidi,

ctu si postu pinem pres IMAP, ale nelibi se
mi ze beha po siti moje heslo. Skusil jsem to
(naivne) tak ze pres ssh udelam kanal a v pine
nastavim folder collection {localhost:port/user=xxx}[].

To se sice tvari ze funguje, ale je to trochu
nesikovne. Nejprve musim otevrit 1. xterm a udelat ssh pak
otevrit 2. xterm, spustit pine. Ten navic chce nejprve
heslo pro localhost a pak jeste znovu pro server !?

Neumite to nekdo nejak jinak, jednoduseji?

Diky

Petr Sturc

--
#  Petr-Sturc -Institute-of-Physics-ASCR-Dept.-of-Magnetism
Na-Slovance-2-Prague-8-Czech Republic-Tel.-+402-2-6605-2705