IMAP pres SSH?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Únor 3 10:28:55 CET 1999

sturc na fzu.cz wrote:
: ctu si postu pinem pres IMAP, ale nelibi se
: mi ze beha po siti moje heslo. Skusil jsem to
: (naivne) tak ze pres ssh udelam kanal a v pine
: nastavim folder collection {localhost:port/user=xxx}[].
[...]
: Neumite to nekdo nejak jinak, jednoduseji?

	IMAP muze jet nad SSL (a treba Netscape to umi). Na strane
serveru staci nainstalovat treba sslwrap (RPM balik je na ftp.replay.com).
Jak je na tom PINE, nevim.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/