[radekm na sco.com: SCO Flash - uvaha o Linuxu]

Milan Molnar molnar na axon.sk
Středa Únor 3 12:39:14 CET 1999

On Wed, Feb 03, 1999 at 09:52:46AM +0100, Jan Kasprzak wrote:

> [Cc: radekm na sco.com]
>
> 	Nevim, jestli to treba v linux na linux.cz neni off-topic, a mohlo
> by se to zvrhnout ve flame war, ale zkusim odpovedet. Pokud nemate naladu
> na debatu o kvalite/srovnavani OS, klidne tento mail smazte.

	Tento mail som sem postupil ja. Mal som pocit, ze by bolo dobre,
aby Linuxova komunita vedela aky pohlad ma na "nas" OS SCO. Dufam, ze
flame war nenastane. Myslim, ze ten mail, ktory je rozosielany SCO
partnerom, ako nejaky "pomocnik" na presvedcovanie potencionalnych
zakaznikov do konfery patri.

P.S. Inak si mu to velmi pekne vysvetlil a dufam, ze sa bude snazit
dostat do obrazu.

				maj sa
--
				      Milan Molnar