[radekm na sco.com: SCO Flash - uvaha o Linuxu]

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Únor 3 19:47:53 CET 1999

Jan Kasprzak wrote:

> [Cc: radekm na sco.com]
>
> : >SCO is EASY to install to administer and to use it does not require much
> : >knowledge as oppose to Linux.
>
>         Myslim, ze neco tak propracovaneho, jako je Linuxconf, jeste
> dlouho SCO mit nebude - stejne rozhrani pro textovou konzolu, pro
> WWW i pro X11. Ale priznejme, ze sysadmsh byval kdysi docela revolucni
> a tehdy ho nikdo jiny nemel. To byly casy, kdy SCO byval nejlepsi UNIX
> na iX86.

No videl jsem posledni verzi administrativnich programu na SCO - musim
rici, ze to zase neni tak vzdalene napriklad Windows-um - kdyz si clovek
odmysli ten hrozny motifovsky vzhled a jejich priserny destktop.

Problem je ze napriklad passwordy uz pak lze menit pouze tim adminstracni
nastrojem - takze zbohem vsem scriptum apod. - SCO si totiz zavedlo
nejakou interni obdobu registru.

Navic napriklad u X-su se muzete rouzloucit z nastavovanim frekvenci nejaky
xvidtune a tak by se dalo pokracovat.

Proste byt rozhodovani na me rozhodne bych si SCO nezvolil protoze
vim jak vypadaji jeho posledni verze.

>         O jednoduchosti instalace muzeme vest debaty, ale myslim,
> ze instalacni program v cestine SCO jeste nema (jestli se pletu, opravte me).
> RedHat Linux ma ceskou instalaci uz druhou verzi, v Debian Linuxu se toto
> pokud vim pripravuje.

Mohu upozornit ze jejich instalacni CD nejdou instalovat a musite si
stahovat
ruzne druhy patchu aby jste mohli instalaci vubec spustit - pokud by toto
mel
byt linux pro laiky tak pak uz nevim :-)

--
     Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz