suEXEC - dotaz

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Únor 3 13:41:20 CET 1999

Dne 3. 2. 1999 Michal 'Teoretik' Rysavy napsal:

> Podarilo se mi rozbehat suEXEC s pouzitim www.rysavy.cz/~michal/....
> tak, ze mi skutecne skript beha pod uzivatelem michal. Mam ale
> alias /greenhorns misto sdlouhaveho /~michal/greenhorns a na
> to mi suEXEC nefunguje, protoze URL nezacina jmenem uziv. uctu.
> Potreboval bych suEXEC pouzit i s aliasy.

Neni potreba nastavit User a Group? Sice se v dokumentaci pise, ze jsou to
direktivy urcene pro virtual, ale mozna by stalo za pokus hodit je do
<Location /greenhorns></Location>

Tipuju na slepo, ale treba to zabere...

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz