suEXEC - dotaz

Martin Mares mj na ucw.cz
Středa Únor 3 14:44:58 CET 1999

> Podarilo se mi rozbehat suEXEC s pouzitim www.rysavy.cz/~michal/....
> tak, ze mi skutecne skript beha pod uzivatelem michal. Mam ale
> alias /greenhorns misto sdlouhaveho /~michal/greenhorns a na
> to mi suEXEC nefunguje, protoze URL nezacina jmenem uziv. uctu.
> Potreboval bych suEXEC pouzit i s aliasy.

   To bohuzel primo nejde -- suEXEC si na jmenech uzivatelu v URL trva.
Jsou dve moznosti: budto patch od suEXECu a nebo misto aliasu
pouzivat mod_rewrite a tim aliasing nahradit rewritingem URL, takze
suEXEC jiz dostane spravne URL.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"EMACS == Escape, Meta, Alt, Control, Shift"