RH5.2 KDE1.1+kikbd (jak u blbejch)

Jiri.Valenta na ff.cuni.cz Jiri.Valenta na ff.cuni.cz
Středa Únor 3 17:54:27 CET 1999

	Zdravim ve spolek!

Vim, ze uz se to tady resilo, ale potykam se s problemem viz $SUBJ. Pro
jistotu jsem udelal cisty RH5.2 -instalovano jako komplet US (prekompilovane
jadro 2.0.36 z distribuce RH5.2), nainstaloval KDE1.1( sice je pre, ale snad
by to nemelo mit zasadni vliv). Cestina se mi zobrazuje korektne, ale za
Boha nemuzu rozchodit klavesnici.

Udelal jsem tusim vse (snad), co se psalo o KDE && (kikbd || cestina). Mohl
by se mi ozvat nekdo, komu to chodi a poslat sve konfiguraky XF86Config atd.
(plus ls -lR inkriminovanych podstromu /usr/share/locale /usr/share/i18n
/usr/X11R6/lib/X11/...) (nebo tar-ball?).

Kdesi jsem se docetl, ze kikbd pouziva zpusob pristupu ke klavesnici podobny
jako xmodmap. Nemuze se to nejak tlouct s XKB?

Abych to popsal jeste konkretnejc: kikbd se spusti a obcas (nepodarilo se mi
vypozorovat za jakych podminek) i prepina klavesnici (zkousel jsem
L_Alt+Shift a Shift+Shift a oba dva se chovaji stejne - obcas funguji).
Dopsanim Hex kodu do *.kimap se mi podarilo rozchodit horni radu
akcentovanych klaves (muze nekdo vysvetlit proc nefunguji nazvy, ale pouze
hex kody?), ale za boha mi nefunguje mrtva Klavesa. Kde mam hledat problem?

	A jeste jednu vec: Nezna nekdo nejake URL, kde by se o konfiguraci X
dalo neco podrobnejsiho dozvedet? Formaty a vyznamy jednotlivych konfiguraku
a vztahy mezi nima ...  Knizky ted vzhledem k neschvalenemu rozpoctu
Univerzity nemuzu nakupovat :-(

Jediny co jsem nasel (a zatim stacil projit)
ftp://ftp.x.org/pub/R6.4/xc/doc/hardcopy/ se tyka spis programatorskeho
pohledu (nicmene se i tam da neco zjistit).

	Dik moc predem ...
--
	Jirka V.