RH5.2 KDE1.1+kikbd (jak u blbejch)

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Středa Únor 3 21:49:26 CET 1999

Dne St, 03 únor 1999 jste napsal(a):

>Udelal jsem tusim vse (snad), co se psalo o KDE && (kikbd || cestina). Mohl
>by se mi ozvat nekdo, komu to chodi a poslat sve konfiguraky XF86Config atd.
>(plus ls -lR inkriminovanych podstromu /usr/share/locale /usr/share/i18n
>/usr/X11R6/lib/X11/...) (nebo tar-ball?).

No. KDE jsem nedávno nainstaloval z výše jmenovaného CD a vše české mi funguje
OK. Nedělal jsem s konfigurací vůbec nic. Klávesnici přepínám Scroll
Lockem nebo se dá podržet pravý ALT.  V XF86Configu jsem neděla také vůbec nic.
Pokud je zájem o ty konfiguráky, tak prosím na soukromou.

	S pozdravem
--
        		  *** Ondrej Rusek ***
		GYmnazium BOzeny Nemcove, Pospisilova 324