IMAP pres SSH?

Středa Únor 3 18:28:52 CET 1999

On 3 Feb 1999 sturc na fzu.cz wrote:

> ctu si postu pinem pres IMAP, ale nelibi se
> mi ze beha po siti moje heslo. Skusil jsem to
> (naivne) tak ze pres ssh udelam kanal a v pine
> nastavim folder collection {localhost:port/user=xxx}[].

doporucuji prozkoumat v konfiguraci Pine opsny zacinajici "rsh"
IMAP demon totiz lze provozovat v tzv. preautentizovanem modu, coz
znamena, ze se primo pusti pod danym uzivatelem, pomoci neceho jako rsh
(coz mzue byt stejne dobre ssh)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"