Routed problem

Středa Únor 3 23:31:17 CET 1999

Co vim, routed je obsolete a "heavily coded". Doporucuje se pouzivat
gated (v 'emulaci' routed).
Kdyz jsem si s tim hral, routed systemamticky nevyzpytatelne
odstranoval default route, takze jsem se zamyslel a na zhruba 10
radcich popisuju staticky routovani a nemam problemy. Ma vubec cenu na
mensich sitich (tj. v pravomoci 1 Admina) pouzivat dynamicke smerovani?
Myslim, ze ne....
                             M.