bootpc a bootps

Jan Polak honzap na obalex.cz
Čtvrtek Únor 4 07:48:29 CET 1999

Karel Dudasek wrote:

> Kdysi jsem si pro vlastni evidenci zjistoval ethernet adresy
> pocitacu v nasi siti.
> Pustil jsem ve skriptu 1 ping na IP adresu a pak se kouknul do ARP
> tabulky.

Zkusím to upřesnit ještě jednou: tu databázi HW adres mám externí
a přidávám tam každou novou kartu (stejným způsobem ping, arp),
kterou nakoupíme, ale teď tu mam broadcat z neznamé HW adresy.

Už jsem ten počítač našel, ale zajímalo by tento problém řešili ostatní
zde přítomní.

--
OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz