RH5.2 KDE1.1+kikbd (jak u blbejch)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Únor 4 09:20:23 CET 1999

Dne St, 03 únor 1999 Jiri.Valenta na ff.cuni.cz napsal(a):

>Udelal jsem tusim vse (snad), co se psalo o KDE && (kikbd || cestina). Mohl
>by se mi ozvat nekdo, komu to chodi a poslat sve konfiguraky XF86Config atd.
>(plus ls -lR inkriminovanych podstromu /usr/share/locale /usr/share/i18n
>/usr/X11R6/lib/X11/...) (nebo tar-ball?).
>
>Kdesi jsem se docetl, ze kikbd pouziva zpusob pristupu ke klavesnici podobny
>jako xmodmap. Nemuze se to nejak tlouct s XKB?
Pravděpodobně ne.
co mám nastavené v XF86Config
 Section "Keyboard"
    Protocol    "Standard"
    AutoRepeat  500 5
    Xleds      1 2 3
    XkbKeymap       "xfree86(us_cz_prog)" # na druhém displayi používám
					  # rootovské fvwm
EndSection

locales s jedinou úpravou - {cs|cz}->cs_CZ
a v locales.alias
cs_CZ           cs_CZ.ISO-8859-2

jinak standardní RH-5.2 anglický s nainstalovaným forced balíkem od Stano
Meduny, ovšem už s přesměrovaným linkem na standartní knihovnu a jeho
hack smazaný (vše už jenom kvůli locales a mapám klávesnic)

>Abych to popsal jeste konkretnejc: kikbd se spusti a obcas (nepodarilo se mi
>vypozorovat za jakych podminek) i prepina klavesnici (zkousel jsem
>L_Alt+Shift a Shift+Shift a oba dva se chovaji stejne - obcas funguji).
Velice jednoduché vysvětlení - jde o bug kikbd. Přepínání funguje pouze pro
okna, které byly otevřené před spuštěním kikbd. Cristian Tibrina mne oznámil,
že o tom ví, a že v nové verzi KDE (1.1pre2) je už KIKbd opravené.