RH5.2 KDE1.1+kikbd (jak u blbejch)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Únor 4 11:24:00 CET 1999

Dne 4. 2. 1999 Miroslav =?iso-8859-2?Q?Fl=EDdr?= napsal:

> A co se takhle na cely kikbd vykaslat a nejdriv si poradne nainstalovat
> ceskou klavesnici v X pomoci baliku XKB-czsk-forcedIM-0.04.

Osobne doporucuji si ceskou klavesnici rozbehat podle Kabiho navodu na
http://www.fi.muni.cz/~kabi/linux/linux.html

Funguje to spolehlive a ciste. Neposlusne programy presvedci mala
preloadovaci knihovnicka.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz