bootpc a bootps

Jan Polak honzap na obalex.cz
Čtvrtek Únor 4 10:09:58 CET 1999

David Rohleder wrote:

> To zalezi na pouzite technologii. Pokud mate koax, tak Vam nic
> nepomuze. Pokud pouzivate SNMP spravovatelne prepinace (to jsou ty
> lepsi a drazsi), tak si muzete vytahnout tabulky ze vsech switchu, a
> pak uz snad vite, kam vam vedou kabely po budove.

Tak jsem to delal, jenze kdyz mam na switchi na jedne
zasuvce (portu) jeste nekolik HUBu, tak stejne nezbyva nic jineho,
nez to rucne dohledat.

Jeste dotaz:
Jak muzu na linuxu udelat, kdyz se mi na siti objevi neznama
HW adresa, aby se upne ignorovala (nic se na ni neposilalo),
at ma IP adr. jakoukoliv?

hp

--
OBALEX Znojmo, a.s.                 http://www.obalex.cz